SREBRNE EFFIE 2014 dla kampanii Z czego Kaktus ma polewkę

Jest nam ogromnie miło poinformować, że nasza zintegrowana kampania Z czego Kaktus ma polewkę otrzymała nagrodę w polskiej edycji jednego z najbardziej prestiżowych plebiscytów marketingowych na świecie EFFIE, wyróżniającym najbardziej efektywną komunikację marketingową.

Kampania Z czego Kaktus ma polewkę otrzymała SREBRNE EFFIE 2014 za najlepszą kampanię w kategorii food.

Można powiedzieć ze to srebro jest jak złoto, bo w naszej kategorii były jedynie dwa brązy (Prince Polo za kampanie „Każdy ma w sobie to coś” i   Milka za najmilsze miasto ) i jedno srebro – DLA NAS. Złoto w kategorii żywność nie zostało tym razem przyznane żadnej marce.

Celem działań komunikacyjnych marki Kaktus  było rozszerzanie grupy docelowej o grupę nastolatków i zwiększenie sprzedaży o 10%. Ze względu na aktywność tej grupy w social media  stworzyliśmy na Facebooku społeczność młodych ludzi utożsamiających się z wartościami marki. Tak narodziła się Republika Kaktusa, gdzie fani mogą wyrazić siebie i dzielić się pasjami. Kampania połączyła atrybuty produktu – polewę – z tym, co młodzież lubi najbardziej, czyli polewką – nieskrępowanym śmianiem się ze wszystkiego w realu i Internecie. Pytanie „Z czego Kaktus ma polewkę?” podbiło serca nastolatków, a marka zanotowała znaczny wzrost sprzedaży.

Efektem działań jest już prawie 500.000 fanów na profilu Republiki Kaktusa oraz rekordowe zaangażowanie fanów.

Mamy najbardziej angażujący fanpage w kategorii słodyczy, co oznacza że młodzież nie tylko nas polubiła, ale również identyfikuje się z marką tym samym stając się jej ambasadorem.

Aktywność komunikacyjna marki Kaktus  to element działań marketingowych i sprzedażowych prowadzących do umacniania silnej pozycji lidera w lodach dziecięcych jak również umocnienia pozycji w świecie lodów dla dorosłych.

Już dzisiaj możemy śmiało powiedzieć, że Kaktus jest lodem znanym w całej Polsce!!!!


Notice: Undefined variable: post_image in D:\Websites\Poland\lody_nestle_pl\wp-content\themes\nestle-lody\inc\social-media.php on line 84