Warszawa, 12/04/2010

Nowości Nestlé na sezon 2010

Sezon 2009 zakończył się dla Nestlé ogromną ilością sukcesów – umocniliśmy się na trzecim miejscu wśród producentów lodów w Polsce, staliśmy się liderem segmentu rożków oraz segmentu lodów dla dzieci. Princessa Kokosowa w rożku była jedną z dwóch najlepiej sprzedających się nowości na rynku lodów impulsowych. W tym samym czasie KIT KAT był najchętniej wybieranym przez konsumentów rożkiem. Dzięki wprowadzonym nowościom oraz rozwojowi istniejących produktów utrzymaliśmy również pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych.

Sezon 2009 wyraźnie pokazał, że lody Nestlé stały się bardzo atrakcyjne dla konsumenta – dlatego też z niemałą przyjemnością prezentujemy nowości na sezon 2010!

Lody Impulsowe

W lodach impulsowych zaprezentujemy w tym roku 7 nowości. Najlepiej sprzedający się rożek na rynku, KIT KAT, zyska drugą wersję – waniliowo czekoladową. Poszerzamy również ofertę rożków pod, znaną ze świata doskonałych wafelków, marką Princessa – tym razem w jakże popularnym i lubianym smaku orzechowym. Ofertę nowości w rożkach uzupełnią dwa klasyczne rożki o smaku śmietankowym oraz czekoladowo-śmietankowym.

Również w segmencie popularnych wśród najmłodszych „Lodów za zeta” pojawi się nowość – Sztywniak – połączenie żelowych lodów truskawkowych oraz wodnych lodów cytrynowych. Ofertę dla miłośników klasycznych lodów wzmacniamy o doskonałą kanapkę lodową Big Sandwich o smaku waniliowo – truskawkowo – czekoladowym. Również miłośnicy prawdziwej lodowej przyjemności znajdą coś dla siebie – doskonałe lody Macao zostały wzbogacone o lody truskawkowo – poziomkowe w polewie z najprawdziwszej, pysznej, białej czekolady.

Lody Familijne

Wiele nowości przygotowaliśmy także w segmencie lodów familijnych. Podobnie jak w przypadku lodów impulsowych wzbogacamy ofertę dla miłośników lodów klasycznych – wprowadzając w 2010 roku trzy 1-litrowe produkty – lody śmietankowo – waniliowe, z dodatkiem najprawdziwszej wanilii, oraz śmietankowo – truskawkowe i śmietankowo – czekoladowe.

Także miłośnicy marki Princessa znajdą coś dla siebie również wśród lodów familijnych. Ofertę rożków wzbogacamy bowiem o dwa doskonałe produkty o pojemności 450 ml – Princessę Kokosowo-Śmietankową oraz Orzechowo-Waniliową. Obydwie z bogatymi dodatkami! Poszerzamy również ofertę lodów La Cremeria o dwa klasyczne, dopracowane smaki – truskawkowy oraz czekoladowy. Delikatne zmiany obejmą również lody Nesquik – w sezonie 2010 będzie można je kupić w nowym, większym opakowaniu o pojemności 900 ml – doskonały deser wzbogacony o wapń starczy zatem na dłużej!

1 Na podstawie badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen.
2 Na podstawie badania segmentu gastronomicznego przeprowadzonego przez firmę GfK.

Jednak to jeszcze nie koniec nowości! Ogromne zmiany oraz dużo nowości czeka nas również w świecie lodów Manhattan. Wprowadzamy nowy format – lody w kubeczkach o pojemności 150 ml, z dołączoną łyżeczką – w sezonie 2010 dostępne w smakach czekoladowo – waniliowym, oraz powracającym na rynek, a niegdyś niebywale popularnym smaku, sunny orange! Również w formatach 450 ml oraz, unikalnym na polskim rynku, 1400 ml czekają nas nowości – lody Manhattan o smaku czekoladowo – karmelowym z orzeszkami ziemnymi, oraz również wspomniany wyżej sunny orange, czyli połączenie lodów pomarańczowych oraz lodów o smaku serka homogenizowanego. A wszystko to w nowiutkich, bardzo atrakcyjnych, czarnych opakowaniach!

Lody Gastronomiczne

Również oferta lodów gastronomicznych zostanie wzbogacona o niebywale atrakcyjne produkty. Z całą pewnością swoich miłośników znajdą tajemnicze lody Iguana o niebywale kolorowej strukturze oraz doskonałym smaku… toffee. Dla miłośników klasycznych smaków, niejednemu kojarzącego się z dzieciństwem oraz deserem u babci, proponujemy pyszne lody jagodowe ze śmietanką. Miłośnicy bardziej egzotycznych smaków również znajdą coś dla siebie – na przykład lody kokosowe z prawdziwymi wiórkami lub pyszny sorbet Mango.

Sezon 2010

W sezonie 2010 zaprezentujemy zatem ponad 20 nowości, każdy znajdzie więc coś dla siebie! Dzięki dalszym zmianom w systemie dystrybucji nasze lody powinny także znaleźć się w o wiele większej niż w zeszłym roku liczbie sklepów. Nasza tegoroczna oferta to ponad 90 produktów, z czego ponad 20 to nowości – takich zmian jeszcze nie było! A wszystko to, aby gdy tylko zaświeci słońce, każdy mógł cieszyć się chwilą na zjedzenie pysznego lodowego smakołyka!


Notice: Undefined variable: post_image in D:\Websites\Poland\lody_nestle_pl\wp-content\themes\nestle-lody\inc\social-media.php on line 84